Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2009 19:07 - ГНЯВ
Автор: kiara1 Категория: Други   
Прочетен: 1408 Коментари: 2 Гласове:
1



 Защо на мъжете като им сложат униформа и сякаш са ги направили богове? След случайна среща с едно девойче, докато си карах колелото на Панчарево, изникна уговорка да се катерим на стената в СУ. Или по-точно тя да ме научи да се катеря. Та след няколко разминавания най-накрая се уговорихме за петък сутрин. Стоя си аз пред братята и я чакам, но видиш ли май не ми е писано да стане таз работа. След 10мин закъсняване, решавам че е време да разбера ще идва ли или не. Звъннах и, и....тя спи!  Кофтиии....Както и да е, обясни ми къде се намира въпросната зала, и предложи да я изчакам там. За непросветените това е на последния етаж на СУ. Та, влизам си аз с колелцето (понеже за пръв път съм на тази територия) във фоайето на (май казаха ректората) унив. откъм "Шипка" бодро, бодро със слушалки на уши, и към мен като стрела почти, се затичва накакъв чичко. Аз решавам че няма да водим разговор като на селски мегдан през цялата зала и не си свалям слушалките. Когато ме наближи чичкото решавам че е настъпил моментът и спирам музиката. По-късно се сетих че е можело да не я спирам а да мина като хала през него качена на колелото, но добрите идеи както винаги идват след като всичко е приключило. Та, спирайки музиката чувам от чичкотонещо нечленоразделно като ,цитирам: Напусни веднага с това колело. Тук е забранено за колела" . Аз видимо шокирана казвам леко раздразнена (все още) "ама аз искам само да попитам нещо" Груба грешка! 
- Няма какво да питаш. Напусни веднага!
- Абе човече няма да ти преча просто искам да ти задам един въпрос (все още невярваща и вече набираща скорост)
-Никакви въпроси! Тук има правилник, който трябва да се спазва!- това вече беше придружено с хващане на колелото и силово дърпане от страна на чичкото, който забравих да уточня е ОХРАНАТА. Тук вече превъртях.
- Абе ей я ми пусни колелото и не ми посягай (последното беше театро защото вече имахме публика и реших че ще му скъсам нервите) 
- Кой ти посяга ма?
 Хвърлих колелото на земята, седнах върху него и вече с по-висок децибел му креснах
- Викай полиция щом ми посягаш. Няма да мръдна оттук докато не се обадиш на полицията да дойдат с тях да се разберем!
- Ама каква полиция ти нямаш право да вкарваш колело тук
Аз вече бясна
- Абе нещастник, ако знаех, че нямам право да си вкарам колелото тук, и всъщност, ако знаех къде мога да го оставя щях ли да се разправям с малоумници?
Типичният простоват отговор: То, аман от простаци в тая държава! 
Най-накрая клекна и изръмжа : "Питай каквото искаше да питаш". Аз се ухилих с най-наглата си усмивка: "Я, можело и по нормален начин да стане. Виж ти. Та, има ли стена за катерене тук и къде се намира" . Да. Имало на последния етаж. Ок. Отне ни само 7 секунди да се уточним. Защо го загубихме този половин час в безмислени разговори? Всъщност аз си знам защо. ЗАЩОТО ЧИЧКОТО СА ГО ОБЛЕКЛИ В УНИФОРМА И СА МУ ДАЛИ НЯКАКВА СИЛА 




Тагове:   охрана,   чичко,   нещастник,


Гласувай:
1



Предишен постинг

1. borsi - Ами не знам, но смяташ ли че е много ...
21.06.2009 18:19
Ами не знам, но смяташ ли че е много нормално да влизаш с велосипед навсякъде?
Чичката правилно ти е посочил вратата, но може би тона не е бил подходящ.
цитирай
2. kiara1 - Всъщност смятам че когато няма къде ...
21.06.2009 19:43
Всъщност смятам че когато няма къде да оставиш въпросното "оръжие" , а там има човек който е наясно къде е мястото за престоя му, не е криминално проявление това че си влязал с него в тази сграда. А, както установих по-късно наистина няма къде да се оставят колела около СУ. Могат да се заключат максимум 5 от горе посочените.??????
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kiara1
Категория: Хоби
Прочетен: 14268
Постинги: 3
Коментари: 2
Гласове: 17
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930